czwartek, 11 lipca 2013

 Hello   at    my   place   !

Odliczanie nie było moją bezpodstawną zachcianką  czy też jak pomyślało wiele z was moim zapomnieniem o blogowaniu :)  Wydaje mi się ,że powinnam Ci coś wyjaśnić . "AngieSayss"  był moim testerem , modelem próbnym . Chciałam zobaczyć czy prowadzenie swojego własnego bloga jest dla mnie . Przez ten okres szukałam na niego swojego indywidualnego pomysłu , zastanawiałam się co dokładnie powinno na nim być, jak powinien wyglądać i czy NA PEWNO dam sobie z nim radę . Dlatego też nie często pojawiały się na nim notki oraz  jego tematyka  nie była spójna . Po tym wszystkim stwierdziłam , że jestem  już na niego gotowa. Odbyłam swoje wirtualne "szkolenie " w tym zakresie zwracając uwagę na najmniejsze detale , sposób pisania , obróbkę zdjęć czy nawet reagowanie na komentarze .  Myślę , że spodoba Ci się to co zobaczysz na "VV"  :)
I przede wszystkim jestem Ci niesamowicie wdzięczna za to jesteś ze mną :* 

Enjoy  ! 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz