niedziela, 8 września 2013


White and leather

Udało mi się zobaczyć "Riddick'a. Co sądzę? Dużo kosmicznych potworów,krajobrazów i ludzi , którzy potrafią wszysto a nawet jeszcz więcej- idealny film dla mnie. Jakkolwiek debilnie to zabrzmi uwielbiam kosmiczne pojedynki , w których jedem facet wybija pół kosmicznej nacji uzbrojonej w zęby, szczypce i zabójczy jad. O.o Jeżeli również lubisz oglądać filmy, w których 3/4 scen to zabijanie potworów sposobami, które w rzeczywistości nie miałyby racji bytu polecam zajrzeć do kina :)
Przy tej okazji outfit . Postanowiłam być nieco mniej klasyczna.
Jak Ci się podoba?

***
I managed to see "Riddick'a. What do I think? Many  of cosmic monsters, landscapes and people which are able to  do s everything and more- perfect movie for me. No matter how idiotic it will sound I adore cosmic duels, in which one  guy is smashing half a cosmic nation armed into teeth, pliers and fatal venom. O.o if you also like to watch films, in which 3 / 4 of stages is  killing  monsters with ways which in fact they wouldn't have to drop in to the cinema:)
On this occasion outfit. I decided to be a little bit less classical.
How do you like it ?










Sukienka| Dress - Tally Weijl
Rajstopy| Tights - Calzedonia
Buty| Shoes - CCC
Torebka| Bag - vintage
Ramoneska| Jacket - Mohito
Okulary| Shades - Reserved 
Pierścionek | Ring - House 





10 komentarzy:

  1. Swietna ramoneska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten outfit to jakaś totalna porażka...Zaczynasz przesadzać już. Od kiedy takie "ciężkie trepy" pasują do delikatnej i zwiewnej sukienki, jak również ćwieki do kwiatuszków. Już gorzej chyba być nie może. A tak btw. ciekawa sprawa z tymi okularami, u jakiegoś miejscowego "fejma" już je widziałam. Hmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutne jest to, że ty się w ogóle na modzie nie znasz a masz najwięcej do powiedzenia.:D No tak, bo tylko Angie może nosić te okulary, nikt więcej NA CAŁYM ŚWIECIE.

      Usuń
  3. Przełamujesz zasady, genialnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku uwielbiam takie połączenia! skóra i zwiewna sukienka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. You look stunning xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow... genialnie !!!
    tylko końcówki włosów wołają o pomoc !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze szukałam tych okularów wszędzie byłam w Reserved Wrocław, Katowice a nawet Rzeszów i nie znalazłam:(...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę Cię zasmuać lub dołować Milena ale ja je kupiłam a przecenie w Kłodzku :D

      Usuń